FAQ / oftest stillede spørgsmål

Her får du svar på nogle af vores oftest stillede spørgsmål. Kontakt os hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål.

 

1. Hvad gør jeg, hvis mit produkt er defekt eller beskadiget?

Alle returvarer og reklamationer skal registreres og behandles på vores webside for returvarer: returwebb.skruvat.dk.

På denne webside skal du registrere din returvare selv og hente en fragtseddel for at sende dit produkt tilbage. Log på websiden for returvarer med dit Skruvat.dk brugernavn og adgangskode.

Hvis du har flere spørgsmål, kan du altid Kontakte kundeservice, fortrinsvis via e-mail. Bemærk, at du altid skal sende produktet tilbage som en erhvervspakke.

 

2. Hvordan kan jeg betale?

Når du er færdig med at handle og skal til kassen for at betale for produkterne i din indkøbsvogn, kan du vælge mellem flere forskellige betalingsmuligheder: Kreditkort, PayPal, faktura eller Konto til konto betaling via Nordea og Danske Bank Netbank. Hvis dit køb er på mere end 1000 DKK er det muligt at betale i rater. Læs mere om dine betalingsmuligheder her.

 

3. Der står “bestillingsvare” ved produktet. Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du klikker på et produkt for at se mere information, eksempelvis “bestillingsvare 2-3 dage”, er det baseret på, at produktet er tilgængeligt hos vores leverandør.

 

4. Hvilke dele passer til min bil?

  1. 1. Vælg din bilmodel manuelt på startsiden, og klik så på "VIS BILDELE"
  2. 2. Når bilmodellen er valgt, går du til menuen i venstre kolonne. Hvis du f.eks. leder efter bremseskiver, klikker du på menuen for bremsesystemer. Nu kan du se alle kategorier med bremseprodukter til din bilmodel.
  3. 3. Bilproducenterne foretager ændringer midt i disse serier, er der undertiden flere valgmuligheder. Klik på den pågældende del for at få mere produktinformation. Læs altid den detaljerede produktinformation grundigt for at vælge det rigtige produkt til din bil.

Er du usikker eller har andre spørgsmål, sender du en mail til kundeservice med information om din bil og den del, du leder efter, så hjælper vi dig gerne.

 

5. Hvordan bestiller jeg?

  1. 1. Du bestiller på Skruvat.dk. Du kan ikke bestille via e-mail eller telefon, men vi hjælper dig gerne via e-post eller telefon.
    • Vælg din bilmodel manuelt på startsiden, og klik så på "VIS BILDELE" (herefter bliver der kun vist dele til din bil).
    • Find de dele, du leder efter via menuen i venstre kolonne eller med søgefunktionen øverst på siden.
    • Når du har fundet bildelen, klikker du på Køb, hvorefter produktet bliver lagt i indkøbsvognen.
  2. Når du er færdig med at handle, klikker du på den grønne Knap Til Kassen i øverste højre side af skærmen.
  3. Din indkøbsvogn vises med alle valgte produkter. Vælg forsendelsesalternativ og registrer dine personlige oplysninger. Herefter vises en grøn knap med teksten Fortsæt.
  4. Kontroller informationen, og husk at læse vores Vilkår & Betingelser. Klik i afkrydsningsfeltet for at acceptere vores vilkår og betalingsbetingelser.
  5. 3. Klik på den grønne knap Bekræft Ordre.

Hvis du har problemer med din ordre eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kundeservice, som er klar til at hjælpe dig.

 

6. Er priserne med eller uden moms?

Alle vores priser er inklusive moms, med mindre du er erhvervskunde, logget ind på din konto. Hvis du klikker på et produkt for at se mere information, er det også angivet om prisen er inklusive moms.

 

7. Jeg kan ikke fortsætte fra til kassen og betaling?

Alle obligatoriske felter skal være udfyldt for at fortsætte fra Til kassen og Betaling. Hvis der mangler information, bliver der vist en rød linje, og når alle felter er udfyldt korrekt, bliver der vist et grønt flueben. Når alle felter er udfyldt, bliver knappen Fortsæt grøn og aktiv.

 

8. Jeg ønsker at returnere mit produkt

Alle returvarer og reklamationer skal registreres og behandles på vores webside for returvarer: returwebb.skruvat.dk.

På denne webside skal du registrere din returvare, og hente en fragtseddel for at sende dit produkt tilbage. Log på med dit Skruvat.dk brugernavn og adgangskode.

Hvis du har spørgsmål, kan du altid Kontakte kundeservice, fortrinsvis via e-mail. Bemærk, at du altid skal sende produktet tilbage som en erhvervspakke.

 

9. Hvornår skal jeg oplyse mit CPR-nummer?

Vi har ikke brug for dit CPR-nummer, hvis du betaler med kreditkort eller via PayPal. Hvis du ønsker fakturabetaling, skal du oplyse dit CPR-nummer for begge parters sikkerhed. Vi skal kunne verificere din adresse eller virksomhedsadresse og udføre en kreditvurdering. Hvis du betaler med kreditkort eller via PayPal er kreditvurdering ikke nødvendig. Læs mere om vores Politik for beskyttelse af personoplysninger.

 

10. Kan jeg afhente delene på jeres lager?

Nej. Alle ordrer afgives på www.skruvat.dk og sendes med vores logistikpartner til det enkelte land. Læs mer om forsendelse.

 

11. Hvad koster fragten?

Vi har en fast pris, inklusive moms, for det enkelte land, uanset vægt, størrelse eller antal pakker.
Læs mer om forsendelse.

 

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis du ikke fik svar på dit spørgsmål, kan du Kontakte Kundeservice.